- Optixs
- Podpora
Podpora
Komplexní servis a údržba
Zákazníkům nabízíme kromě samotné dodávky přístrojů široké spektrum podpory a servisních služeb. Náš tým technických specialistů vám po může s výběrem nového systému, ale i s jeho instalací. Po instalaci vám představíme, jak systém efektivně používat a jak se o něj starat. Vytvoříme pro vás plán pravidelné údržby a revizních prohlídek přístroje, abychom mohli i nadále ručit za jeho bezpečné a spolehlivé fungování. V případě nečekaného problému je vám k dispozici náš servisní tým. Ten na vaše požadavky zareaguje během následujících 24 hodin a pomůže vám situaci napravit. Servisní tým OptiXs sídlí v Praze, ale bez problémů za vámi dojedeme třeba až na východ Slovenska.
Poskytujeme záruční i pozáruční servis, v případě zájmu se můžeme domluvit na prodloužení záruční smlouvy. Díky zázemí evropských centrál našich výrobců pro vás dokážeme zprostředkovat specializovaná aplikační školení, referenční měření nebo výrobu testovacích vzorků.
![](/assets/images/support-settings.png)
TECHNICKÁ PODPORA
![](/assets/images/check.png)
![](/assets/images/check.png)
![](/assets/images/podpora/svoren.jpg)
![](/assets/images/podpora/sticha.jpg)
![](/assets/images/podpora/sekyra.jpg)
Návody, postupy & doporučení
- Doporučení k zacházení s chladícími systémy laserů
- Terčík pro seřízení pozice svazku
- Bezpečnostní tahák
- Jak správně vybrat sestavu spojených optických stolů